maanantai 13. kesäkuuta 2016

Kuka hän on?


Monella herää varmaan kysymys "kuka tämä Pati on?", leiriläisethän tietää kuka minä olen mutta leiriläisten vanhemmilta ja muilta lukioilta se on varmasti mennyt ihan ohitse, niinpä päätin nyt valaistaa teitä ja kertoa lyhyesti kuka minä olen.

Täällä kirjoittelee 18v vanha opiskelija tyttö Tuusulasta. Oikea nimeni on Patricia mutta näin kaikkien kesken olen Pati. Olen suomenruotsalainen ja äidinkieleni on ruotsi niinpä näissä postauksissa on kirjoitusvirheitä mutta annetaan niiden olla, eikä anneta pikku asioiden häiritä

158cm pitkä, pieni ja pippurinen, positiivinen adhd (niin kuin opettajallani on tapana sanoa) ja erittäin sosiaalinen likka joka on kova urheilemaan ja sitäkin kovempi penkkiurheilija.

Opiskelen liikunnan neuvojaksi 3vuotta, Solvallan urheiluopistossa. Opintojen aikana työskentelen erittäin paljon ihmisten ja urheilun parissa, monipuolisissa merkeissä ja tykkään siitä todella paljon!

4H toiminnassa olen ollut mukana 11vuotta. Ensimmäiset 5v olin itse kerholaisena ja viimeiset 6v olen ollut kerhon ja leirinohjaajana. Omasta mielestä 4H toiminta on ihan huippua, lapsilla on niin suuret mahdollisuudet kaikenlaiseen toimintaan kerhoissa ja kesäsin leireillä.

Noniin,
nyt olen kertonut teille kuka tätä blogia pitää "pystyssä" ja kuka niitä kuvia räpsii tänne blogiin.
Nyt mielelläni kuulisin teidän mielipiteitä blogista ja leireistä!?
Ps; Minut voi bongata leiriltä 9-15 välillä, enimmäkseen kamera kädessä ja hymy huulilla!

Nähdään!

<3 Pati 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti